Całkowity czas dostawy = Czas realizacji + Czas wysyłki
W Holisvita sp. z o.o. dbamy o to, aby Twoje zakupy online były przyjemne, proste i wygodne. Nasza strona internetowa działa 24/7, oferując łatwy proces zamawiania. Zamówienia realizujemy tak szybko, jak to możliwe, abyś mógł otrzymać je w jak najkrótszym czasie. W niektórych przypadkach zamówienia mogą zostać wysłane tego samego dnia. Produkty oznaczone jako „Na zamówienie” mogą wymagać dodatkowego czasu realizacji.
Podane szacunkowe terminy dostawy są orientacyjne i mogą ulec zmianie w przypadku problemów logistycznych, złych warunków pogodowych, świąt czy ograniczeń przewoźników. W razie potrzeby możemy skontaktować się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji przed realizacją zamówienia. Zamówienia o wartości 800 zł lub więcej mogą być wysyłane wyłącznie na adres rozliczeniowy podany przy płatności.
Holisvita sp. z o.o. oferuje dostawę na terenie Krakowa. Nie realizujemy dostaw do skrytek pocztowych.
Ceny i sposoby wysyłki
- Kurier InPost – cena 9,90 zł, dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Paczkomaty InPost – cena 9,90 zł, dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Pobranie (za pobraniem) – płacisz przy odbiorze, cena 16,90 zł, dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych.
Formy płatności
- Blik – Kod BLIK generujesz w aplikacji swojego banku i wpisujesz w odpowiednie pole podczas transakcji.
- PayU – Natychmiastowa płatność online, akceptuje karty kredytowe, przelewy elektroniczne oraz portfele ApplePay i GooglePay.
- PayPo – Możliwość dokonania zakupów z odroczoną płatnością do 30 dni bez odsetek. Po dodaniu produktu do koszyka, wybierz „Płacę z PayPo” i dokończ transakcję na stronie PayPo. Więcej informacji TUTAJ
- Raty PayU – Zakupy na raty dla zamówień od 300 zł do 20 000 zł z możliwością rozłożenia spłaty na maksymalnie 50 miesięcy.
- Płatność przy odbiorze – Możliwość zapłaty kurierowi podczas dostawy, wybierając opcję „Kurier – Za pobraniem”.
- Przelew bankowy – Tradycyjna płatność przelewem na podane konto bankowe.
Dane do przelewu bankowego
Tytuł przelewu: Wpisz numer zamówienia lub swoje imię i nazwisko.
Numer konta: 11 1140 2004 0000 3402 8535 5248. Nazwa odbiorcy: Holisvita sp. z o.o.
NIP: 6751805517.
Śledzenie zamówień
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź folder spam lub skontaktuj się z nami. Informacja o nadaniu przesyłki zostanie wysłana e-mailem, a w przypadku większych zamówień możesz otrzymać kilka wiadomości.
Zmiana adresu dostawy
Nie możemy zmienić adresu dostawy po nadaniu zamówienia. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia pod adresem biuro@zdrowa-chlorella.pl lub telefonicznie pod numerem 513 678 692.
Zamówienia na zamówienie
Jeśli produkt stanie się niedostępny po złożeniu zamówienia, poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie. Tymczasowo niedostępne produkty zostaną automatycznie anulowane i zwrócone, chyba że skontaktujesz się z nami w ciągu 2 dni roboczych.
Anulowanie zamówień
Możesz anulować zamówienie przed jego wysyłką. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, obowiązuje standardowa polityka zwrotów.
Opóźnienia dostawy
Jeśli Twoja paczka nie dotarła w deklarowanym czasie dostawy (2-7 dni roboczych), skontaktuj się z nami, a pomożemy rozwiązać problem.
Uszkodzona przesyłka
Jeśli przesyłka jest uszkodzona, odmów jej przyjęcia i poinformuj naszą obsługę klienta. Jeśli paczka została dostarczona pod Twoją nieobecność, prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszych kroków. Po 5 dniach od potwierdzenia dostawy nie rozpatrujemy zgłoszeń dotyczących zagubienia lub uszkodzenia przesyłki.
Godziny pracy:
-
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 17:00 (CET)
-
Sobota – Niedziela: Zamknięte
-
Święta: Zamknięte
Kontakt:
📧 biuro@zdrowa-chlorella.pl
🏢 Holisvita sp. z o.o.
📍 ul. Grzegórzecka 67c/90, 31-559 Kraków
📞 513 678 692